Merhabalar arkadaşlar 🌸
Bebeğim 8 ay 23 günlük. İlişkimiz de eşim korunuyor ancak geçende bir sızıntı oldu o yüzden artık güvenemiyorum açıkçası. Emziriyorum da, süte geçmeyen doğum kontrol hapı varmış. Aranızda kullanan var mı? Kullandıktan sonra kendinizde ve bebeğiniz de herhangi bir yan etki gördünüz mü acaba? Önerir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏