seher178 Bebeğim iki aylık emzik veriyorum sadece açken beş saniye emiyor tokken asla tutmuyor ne yapmam lazım emzik tutması için tek başıma bakıyorum ve çok zorlanıyorum
oncul seher178 uykuya geçerken vermeye çalışın , en azından uykuları kolaylaşır. Ama öyle otururken dururken yine almaz
mb0910 seher178 Benim bebeğim de 3 aylık olacak dün emzik almakta kararsız kaldık kullansak mı yoksa gerek yok mu bilemedim tek başına bakıyorum kıızma bazen huzursuz oluyor, gündüz uykularına geçmesi zor oluyor
Ardenaden Tutmayn tutmuyor oglumda oylydi 8 aylikoldk 4 gundr ablasnn da tutmadgi oyunck yptgi awentin pembe emzigini tuttu oysa,aynisinin mavisini kc denedim tutmadi baskasna verdm smdi pembe emiyo 8 aydan snra
mom42x 4 ay olcaz o kadar uyrasdik emzikler aldik tutmadi . 5 sni tutup hep atti en fazla 2 dk dir .tutmayinca tutmuyor. Sütümü damlattim . Mamaya bandirdim. Neden böyle bi bebek ANLAMADIM