1 yaşında kızım var ve bu hamilelik sürecinde kan tahlili verdin mi hiç bilmiyorum guatrımı yükseldiğimi yükselmedi mi hiç bir bilgim yok doktor bana daha önce hiç fark etmedin mi dedi fark etmedim şu an bile fark etmiyorum
Dahiliye yönlendirdi 2 gebeliğimde zeka geriliği oluşabilirmiş bebek de tedavi görmemi söyledi bu guatr genellikle ikinci gebelikte mi bir sorun çıkartıyor bu durumu yaşayan var mı lütfen beni bilgilendirin aydınlatın bu da çok ihtiyacım var