Ertugrulun_Annesii baby10 bende içiyorum..bebeklerin gazına iyiymiş. . Sütten de bebeğime.. bebeğine verenler de oluyormuş ama ben verilmesini doğru bulmuyorum
neyzen15 Kutuda yazan bebeğe vermek için 6. Ayı bekleyin demek siz içebilirsiniz ben de içiyorum kuzum bir aylıktan bu yana gazı olmasın diye
Badevehande Bende içiyorum valla iki kere verdim bebeğime. bebeklere özel karışım yazıyor sakinleştiriyor rezene çayı