Aydakisiyahedicikk Bir yaş bebeğimin kani çok düşük çıktı doktorumuz bestiron plus önerdi 3 ay Fayda eder mi acaba
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aydakisiyahedicikk Tam olarak anemi teşhisi konuldu diyemem ama olma ihtimali de varmış galiba. (hala, babanne) genetik bir durum maalesef :( Coledan d3kullanıyoruz bizde
cemilefe Aydakisiyahedicikk merhaaba benim oğlumun bir yaş kontrolünde kanı ve demir seviyesi çok düşük çıktı Dr depolar boş diyerek ferra sanol b diye bı şurup verdi zorla içiyor ama iki şişe bitirip yeniden kontorole gidecez var mı bildiginiz bitkisel doğal kan yapan şeyler anneler bı yardımcı olsaniz
Zack48 Aydakisiyahedicikk benim oğlum Akdeniz anemisi taşıyıcısi ama ben de tasiyiciyim yani genetik bir anemisi var demir değeri düşük hemoglobin düşük, ilaç verdi ama kullansada çok bir şey değişmez dedi yılda bir kontrole çağırdı
Aydakisiyahedicikk ipeksiiimom Demir deposu ferritin için alt sınır 30 dur bizim 3,9 çıkmış (yazmış₺)