Merhabalar kızlar, bebeğim 9. Ayın içinde bu zamana kadar hiç mama kullanmadık. 6. Ayda ek gıdaya geçtik o süreç de sıkıntısız ilerliyor şükür. Fakat dışarı çıktığımız zaman bebeğim emmek istiyor tok olsa bile. Bu yüzden babaya bile bırakamıyorum. Bu gibi durumlarda biberonla mama versem sizce yanlış mı olur? Şimdiye kadar hiç mama içmedi ama dışardayken eline vereyim içsin sakince dursun hatta belki mayışıp uyusun istiyorum saçma mı?