umutperisii 2 yaşındaki oğluma emzirmeyi bıraktırdım 1 hafta oldu 3 gün önce regl olmam gerekiyordu ama olmadım gebelik düşünmüyorum. Emzirmeyi bırakınca adet gecikmesi yaşanır mı bilgisi olan var mı
Eminosman_dilek umutperisii bnimde 4 gün gecikmeli olmuştu bıraktığım ay internette normal yazıyordu arştırdığımda
erkekannisi2 umutperisii canım ben kestim o ay 13 gun gecıkmem oldu hastaneye gittim hatta girdiğim an hasta oldum 😂