ikiminik16 İstanbul da Liv hastanesinde doğum yaptım, ciddi para verdik doğum paketine de ki doğumdan sonra birkaç işlemi daha kapsıyordu. kadın doğumcum 10 numaradır(zaten o orada diye gittim) ama bebek ne zaman doğdu çocuk doktoruna gittik işler değişti. Bebeğimin göbek kordonu kısmında kanama olmuştu kadına ulaşamadım, numarasını vermediler. Her yere şikayet ettim, bu nasıl iştir diye? Kadın 2 ay sonra ayrıldı ordan , inşallah etkim olmuştur. Çünkü hastaları bebek. Ve bizlerin belki de ilk anneliğimiz. Kanama gibi üst düzey durumda ulaşamazsam ne zaman ulaşabilicem? Doktorluk muayeneye gittiğinde kg ve boy ölçümü değil sadece. Yazıklar ve haram olsun ona benden giden para. Sonrasında tanıdık araya sokup başka bir hastaneye başladık. Malesef tanıdık var diye numarasını vermek zorunda kaldı doktor. Ama yine de arayınca bzen açıyor bazen açmıyor. Malesef çocuk doktorlarındaki genel sorun ulaşabileceğimiz numara vermemeleri imiş bunu anladım..