Kızlar merhaba 34 aylık oğlum var kendisi lösemi hastası bağışıklık sistemi zaten düşük ve zayıf doktora danışmadan ilaç vs. kullanamıyoruz ama bu 3 hafta içinde 2. Hastalığımız ilkinde boğaz enfeksiyonu oldu antibiyotik başlandı geçti şükür iyi derken şimdi dün akşamdan beri hapşırıyor ve aşırı burnu akıyor hastalığın başındayken acil toparlanması için doğal olarak neler verebilirim sabah ıhlamur verdim ılık duş aldırdım genzini aspiratör yaptım temizledim sizlerin başka tavsiyesi varsa yardımcı olabilir misiniz ?