leylannpembemontu Bizimki iki aydır aynı boyda uzamamış oluyor mu böyle ebe 6.ay kontrolünde de uzamazsa o zaman bakarız dedi 1 aydır meme reddi yaşıyor sütüm de aşırı az ondan mı acaba boy atmadı