Merhaba kızlarr. Nasılsınız? İyisinizdir inşallah. Benim size bir sorum olacak. Ben doğum yapalı tam 1.5 sene oldu. Hamileliğimin 2. Trimesterinden başlayıp bugüne kadar süren bir rahatsızlığım var. Gece afedersiniz sürekli tuvalete uyanıyorum. Bazen 2 bazen 3 kere. Uykum her gece bu sebepten bölünüyor. Aranızda böyle olan var mı merak ediyorum ya doktora gidip gitmeme konusunda kararsız kaldım. Ama çok rahatsız olmaya başladım. Kızım gece deliksiz uyuyor ama ben tam uyku konusunda rahat ettiğim dönemde her gece uyanıyorum çok rahatsız oluyorum son zamanlarda. Sizce sebebi nedir ? Enfeksiyon olsa başka belirtiler de olur. Üşütmeden de değil çünkü yazın sıcağındada aynıydı.Yaşayan varsa söyler misiniz neden olabilir ? Doktora gitmelimiyim? Şimdiden okuyup cevaplayan herkese teşekkür ederim❤️