begonvi merhaba, hep kuzu eti kullanıyorum. Kuzu kıyma kuzu köfte balık şeklinde devam ediyorum. Organik nohut, taze barbunya, fasülye, pilav,bulgur bu tarz yemekler yapıyorum. Hepsinde genelde kıyma kullanıyorum. Çorbalarında ilik suyu kullanıyorum. Haftada 1-2 sabah kahvaltısında kıymalı yumurta yapıyorum. Genelde bilindik yemekler aslında. Birde hastalanmayancocuk var instagramda. Bakarsanız bıy ve kilo için atom tarifi var.