benoyleuygungordum___ Şu ara görüyorum misina ipine çiçekleri diziyorlar doğum günü kutluyorlar o tarz çiçekleri nerden bulabilirim ben aldım güzeldi dediğiniz bı yer var mı ben geçen sene aldım kaliteli gelmedi o kadar
annekralicemerve benoyleuygungordum___ merhaba canım almadıysan ben satabilirim sana, bende sadece 1-2 saat doğum gününde kullandım