melike_elif Kızlar bebeğim 3 ay 22 günlük 10 gün sonra işe başlıycam ve sütümü sağarak biriktirdim falat bebeğim ilk doğduğu zamanlar biberon alıyordu o zaman göğüslerim yara olduğu için sağarak vermiştim bir süre şimdi son 4-5 gündür deniyorum aç olduğu halde biberonu tutmuyor philips avent biberon bide yani neden sonradan almamaya başladım anlamadım nasıl alıştırabilirim önerisi olan varsa çok memnun olurum …şimdi başka marka biberon aldım lansinoh henüz kargoda bide onu deniycem acaba benç görmese içer mi başkasından beni gördüğü için içmiyor olabilirim buzluktan olan sütlerde değil denediklerim yeni sağıp denedim…
Feldspar1 Aventin biberonlarını bebekler bence çekerken çok zorlanıyor. Anne memesini taklit ediyor tamam da ben bile zor çekiyorum 😃 o yüzden hemşire iğneyle bikaç delik açtı. Şimdi normale döndü, daha rahat çekiyor. Bi deneyin isterseniz.