Oturtunca devriliyor mu yoksa daha hiç desteksiz bi kaç saniye bile oturmuyor mu. Benim kızım da o zamanlar mama sandalyesinde falan çok rahat oturuyordu 6 aylık olduğunda desteksiz oturuyordu ama 10 15 sn sonra devriliyordu. 6.5 aylık olduğunda baya oturuyordu artık şimdi 7 aylık tamamen desteksiz oturuyor düşmüyor devrilmiyor