Duruelaninannesi Olan var mı ? Doğus bey var, hep ona gittim muaneye iyi biri, ben girerim sezeryanina dedi. Dikişi odaları diğer doktorları nasıl ameliyata giren. Olan varsa yazabilir mi lütfen 🙏🏻🙏🏻
EsrraZ Duruelaninannesi ben sancaktepede oldum ilhanvaankta 1 ayda hastanede yattım oranın doktırları çok iyi Sultanbeyli hastane olarak zaten yetersiz bence siz bilirsinizde yenidoğan yoğunbakım mı olmayan hastanede doğum yapmamanızı öneririm ALLAH korusun işler ters giderse deneyimli doktorlar olmalı ben Sancaktepede yoğun bakım doktorlarını hemşirelerini hep tanıyorum çokta dua ediyorum 🙏🙏 öncelikle insanlar sonra hekimler
Duruelaninannesi İlk bebeğimi Marmara eğitim araştırma da doğurdum her şey çok iyiydi. Tekrar bildiğim yerde mi olsam.
beyzzsenturkk_ Duruelaninannesi lütfi kırdara gitmeyin de nereye giderseniz gidin sultanbeyli devletin yoğun bakım üniteleri yokmuş yani benim zamanımda yoktu eğer bebekte sıkıntı olursa marmaraya sevk edilirsin demişti yani risk almayın bazı konulardan araştırma hastaneleri daha iyi oluyor normal devlet hastanesi yetersiz kalıyor lütfi kırdarda kapalı cezaevi gibi ben çok sıkıntı yaşadım düşmanım düşsün istemem