etuerk seydaeymen ben aldım ama aman aman kullanmadı koltuk kenarından tutunup yürümek daha cazip geldi
Sunam seydaeymen bizimki de kulanmadı koltuk sehpa daha mantıklı geldi bom boş gitti para ona vereceğime bez alaydım diyorum bazen 😂
maygirl seydaeymen bnmki uzerne binip geizniyir araba seklind eolani almistim oyun oarki war odada ona ve koltuklara turunup yuruyor arabasnin uzerne biyor valla:)onun disnda elinden tutup yururttum hep
imeaeb seydaeymen Benim kızım bazen ona tutunup kendini kaldırmaya çalışıyor henüz kaldırmadı ama olur inşallah 😂 oyuncak olarak da ilgisini çekti çok gerekli bir şey değil ama benim işime yaradı
Bebegimben1 seydaeymen bizim de bı arkadaşımız vermişti üzerindeki oyuncaklarla ilgilenmekten yürümek istemiyordu. O yüzden bizim işimize yaramadı 😂
beyazzkuguu seydaeymen ben aldım a 101 den zaten 370 gibi bir fiyattı nereye vermiyorum dedim aldım önünde oyun oynama yerleri felan var en azından onlarla oyalanır dedim ne zaman çıkarmam kullanmam gerek bilmiyorum kızım daha 5 aylık zaten
TalentedMom seydaeymen ilk adım arabası mı bilmiyorum ama bin git ilk arabam hediye gelmişti bize oğlum onun sayesinde yürümüştü
mnkanne1 seydaeymen ben almadım ama yürüyen almışlardı annemler onu yürüme arkadaşı gibi kullanmıştı içine binmektense arkadan ittirerek kullandık