tosbikannesiii Kızlar merhaba kızım 8 aylık oldu 1 aydır kabızlık problemi yaşıyoruz korkudan katı hiçbirsey veremiyorum artık çorba içmek istemiyor sıkıldı vermediğim kalmadı yok yani bir akıl verin perisan oldu yavrum fitil de verdiğim gibi çıkarıyor
eda2402 tosbikannesiii o aylarda oğlum da öyleydi ben erik kayısı ve elma haşlayıp verirdim hafta da bir tekrar ediyor ama düzenlenen kadar hafta da bir vermiştim geçti sonra çok şükür şuan bir buçuk yaşında
gulsee1 tosbikannesiii ılık suya zeytinyağ katıp şiringayla salmıştık iki kez denedik anında yaptı doktora da sorduk yapabilirsiniz demişti bunu yaptığımızda 2 aylıktı çok etkili oluyor
eda2402 tosbikannesiii 3 4 ay sürmüştü kurusunu kullandım ben siyah erik kayısı kurusu bi de elma attım içine cennet hurması da atabilirsiniz ben onu da kullandım hem faydalı şeylerdi hem de iyi geliyordu
nilikosmom Ya biz de 8 aylık olucaz birkaç güne, aynı sorun var 3 gündür yapmıyor,🥺 sizde son durum nedir ?
nilikosmom @tosbikannesiii Ya inanır mısınız kaç gündür uğraşıyorum, denemediğim şey kalmadı neredeyse.. az önce bir masaj uyguladım ve ise yaradı 🥰
nilikosmom @tosbikannesiii Göbek deliğinin 3 parmak altına parmağınızla baskı uygulayıp, biraz da karnına aşağı yukarı masaj yaparsanız iyi gelir inşallah 🥰 bizim bir hafta olacaktı neredeyse
oykuipek Bio gaia gaz damlası probiyotik olduğu için öneriliyor 7. Ayda kızıma da önermişti doktoru günlük yapıyordu ama çok zorlanıyordu bazı zamanlarda. Onun için önermişti