1.5 aylık bebeğime anne sütü + mama veriyorum.
Doktor gaz için nurse harveys verdi. Bir de relactaz. Yine de işe yaramadı. Mama yapıyor sanırım.
Hipp yerine ne kullanabilirim? İçeriği kaliteli olsun istiyorum. Bebelac gold gaz yapmıyor demişler ama içeriği iyi mi ki?
Önerisi olan?