Kızlar bebeğim bebek arabasında oturuyordu yanındaydım arkamı dönmemle birlikte kendisini yere attı kafasının üstüne düştü kafası mermere geldi. Acile getirdik hiç bir sıkıntısı yok şükür , röntgen çekildi normal dedi doktor. Kusması gözlerde kayma falan da yok ama hala şoktan çıkamadım çok ağladı kendimi çok suçluyorum ağlayıp duruyorum atlatamıyorum. Şu an tedbir amaçlı hastanede bekliyoruz birazdan eve gideceğiz