zynpdyg kızım bırakın yürümeyi ayaklarını bile yere koymak istemiyordu. Beyin mr bıngıldak ultrason eeg hepsini yaptırdık. Ergoterapi fizyo terapi ne ararsanız vardı bize. Gelen giden kendi çocuğunu örnek verdi, gelen giden okudu masaj yaptı kendince. Uğraştık yıprandık üzüldük. 15 aylıktı ilk defa ayaklarını yere bastı daha sonra yavaş yavaş elinden tuttuk yürütece koyduk vs derken çok şükür yürüdü. Asla emeklemedi sürünmedi bile .. demek istediğim her çocuğun gelişimi farklı,destekleyin ama çok da üzülmeyin inşallah zamanı geldiğinde kendi kendime yapar herşeyi 😊