aysstopal Hamilelikte bilek ve baş parmak ağrısı güç kaybı başlamıştı doğum yaptım yedi hafta oldu hala geçmedi bişey bile tutamıyorum bazen zorlanıyorum çocuğu tutarken falan bu sorunu yaşayan oldu mu, geçti mi yoksa doktora gitmek gerekli mi?
alin12_ aysstopal karpal tunel sendromu.. gebelikte baslayip lohusalikta da devam edebilir.doktor onerisiyle magnezyum kullanabilir veya bilek ateli takabilirsiniz.daha agir durumlarda el bilegine kortizon yapiyorlar.tipki migrendeki gon blokoji gibi.