prensinanasi
Uyandığında ağlıyorsa uykusunu alamıyordur
Uyurken ağlıyorsa uykuya ya erken ya geç gitmiştir
Gördüğünde kucağına gelmek istiyordur
Görmediğinde ayrılık kaygısı yaşıyordur
Yürüteç için hazır değildir , istese zaten kendi kalkar adım atar
Mutsuz bebek yoktur , konuşamadıkları için ihtiyaçlarını anlayamayan ebeveynler ve hasta olmadıkça öneride bulunmayan doktorlar vardır😄 😄