2 gündür ateşi var bugün doktordaydık sonuçları bekliyoruz. 1 haftadır zaten iitahsızdı dişten dolayı şimdi de hastalık hiç mi hiç yemiyor sadece 10 dakikada bir meme istiyor. Ona kıyamıyorum ama ben de tükendim yemek yapıyorum iyileşsin diye çok çabalıyorum ağzını asla açmıyor ya tadına bile bakmıyor. Gece gündüz uyku yok. Tamam her şeye razıyım da yememesi normal mi ya ne yapacağım ben?