milaber evet yapılması gerekiyor muş kulak için gitmiştik biz göz icin gitmemiştir sonra aylık kontrolunde göz icin neden gitmediniz dediler çocuk göz doktoruna randevu alıp gttik gözüne cihazla baktılar baya detaylı bakıldı su an sıkıntı yok 1 Yasinda tekrar kontrol e gelin dediler ona da gtmeli miyiz bilmiyorum her sey yolunda gibi çok şükür