Kızlar şimdi pazartesi işe başlıyorum. Ben yokken bebişim sağdığım sütlerden içecek. Şimdi buzluktaki süt çıkarılınca ne kadar sürede çözünüyor? Direkt sıcak su dolu kabın içine mi koyulması gerek yoksa buzdolabının normal kısmına mı koyayım sabah işe gitmeden? Ve sıcak suyun içinde konulunca kaç dakikada çözünüyor?? Cevaplarsanız çok mutlu olurummm