mematiii instagramda bi fizyoterapiste yazdım
^^ Merhaba , kızım 12,5 aylık normal doğum sarılık bile olmadı , iki ayağını birden kaldırıp o kadar güçlü vuruyor ki yani çok güçlü ama hala tam tur dönmedi ve ayaklarına basmıyor ,6. Ayda çok hğzel oturmaya başlamıştı, ben desteklemediğimi farkettim basmasını zamanı gelince yapar diye düşündüm, hangi hareletleri çalıştırmalıyım , bisiklet sürer gibi yaptırıyorum tummy time de durmak istemiyor asla, ne yapmam lazım ,tşk ederim,kan tahlilinde kas enzimleri normal çıktı bu arada, dizlerini dikleştirip basmıyor , yürüteçe koydum yürüteci fır fır döndürüyor ^^
O da cevap olarak 12. Ayda sadece bunları yapıoda bi sorun vardır ve dedtek alınmazsa çözülmesi daha zor olur filan yazmış , gec gece yine çarpıntık tuttu