Merhaba hanımlar 🌸
15 aylık oğlum için sizin fikrinizi danisacagim .. Hep aynı seyleri oynuyoruz hayvan panomuz var hep onlari soruyor benim de sormami istiyor,kitapları kucağıma getiriyor sormami anlatmamı istiyor, küçük hayvanlar ve taşıtlar yapbozu var onları yapalım istiyor bunları dışında hiç bir şey.. Boya aldım ona bebek boyaları var ya elinde ayıcık gibi onu uapalim diyorum kartonuna yerlestiriyor sadece asla kağıda biseyler karalamiyor ya da başka bir şekilde oynamıyor o kartonuna yerlestiriyor hep ben boyuyorum görsün yapar diye elimden alıp yerine koyuyor 🤦🏻♀️ Neden böyle oluyor bu sabah çok ofkelendim hiç oynamak biseyler yapmak gelmedi içimden regule edemedim kendimi yanlış biliyorum ona yansitmamaya çalışsam da samimi gülemedim.. zaten sağlık Bakanlığı’nın videosu yerle bir etti sezaryen doğumlu ,kuvoz gecmisli ve emzirememis bir anne olarak tetiklendim resmen.. ay dertlestim baya uzun da oldu kusura bakmayın 😅