anneliksevinci Oğlum 2650 doğdu 2480 e kadar düştü Bu ay yani 7den 8 e geçerken sadece 200 gram almış Toplam kilosu da 7760 Kilo aldılaran ek gıda tarifleriniz var mı?
Smgakdemir anneliksevinci doktor bana 1 yılın sonunda kilosu doğum ağırlığının ortalama 3 katı olması gerekir demişti senin bebeğinin de kilosu normal canım
Smgakdemir anneliksevinci her bebek farklı ve özeldir hepsi aynı olmak zorunda değil kendini kötü hissetme 🤍
anneliksevinci askbebegimmbenim canım ciddi mi söylüyorsun, ben hastalandım bebeğime de geçti meğer covid olmuşuz ve yakınlarım bebeğin zayıf olduğu için geçti kilolu yapılı değil dediler ben çok üzüldüm
ngold anneliksevinci bebeğin zayıflığıyla ne alakası var canım bu bi virüs sonuçta hiç takma insanları her bebeğin yapısı farklı minyondur belki
askbebegimmbenim anneliksevinci bebeğim 10 buçuk aylık 3500 kilo doğdu 9. Ay kontrolundeyken 9 kiloydu doktor 1 yaş bebek kilosunda maşallah dedi. Sizinki 2 kusur doğmuş ve 8.ayda 7 700 gayet iyi bence kuzum aldırma. Ona bakarsan benim annemde sürekli bebeğim için çok zayıf ama olsun sağlıklı olsunda diyip duruyor takmamak lazım aslında
anneliksevinci askbebegimmbenim canım moral oldun bana Allah razı olsun maşallah kızına ben de her şeyden etkileniyorum çok hassaslaştım
askbebegimmbenim anneliksevinci oğlum var canım sagolasin nedemek. Bende bı ara ailem yüzünden çok takıyordum kiloya ama doktorum içimi rahatlatıyordu. Nerdeyse mama mi versem fln diye düşünmüştüm. Doktor hayır dedi
anneliksevinci askbebegimmbenim canım benimm Allah hepimizin evladını bağışlasın 🥹 sağlıkla büyüsünler
anneliksevinci susamtanem_ canım benimki de 38+1 de doğdu ama minicikti boyu da kısaydı, prematüre kıyafetlerine girecek kadar… sizin doğum kilosu ile ilgili bir açıklama yaptı mı kadın doğum doktorunuz? Yani neden kilosu 3 ün altında diye ?
anneliksevinci HE-SEN-COK-BILIYON yani sağlıklı olsunnlar da kilo alınır gerçtken ama çevrem çok eleştiriyor, Allah bağışlasın evladımızı