Merhaba hanimlar. Oglum 2 yas 3 aylik, malum bir cok anne gibi bende depresyondan dolayi kendimi kaybettim 2 yas sindromundan sonra. 2 ay hep bagirdim cocuguma, bazen vurdum eline ayagina fln, cok utaniyorum cok pismanim, ama cidden artik kendimi kaybediyordum. Hep sinirli oluyodum, bazen uyumayinca bagirarak korkutuyordumki uyusun. 2 ay sonrasinda oglumun gozlerini gun icinde bir kaccdefa simsiki kapayib acdigini fark etdim, 3-4 kes yapiyor sonra bir kac saat sonra yeniden. Ilk baslarda ciddiye almadim . Ama sonra devam etdigini gorunce internetde arasdirdim ve goz tiki ola bilecegini oyrendim. Ve bu kirpma hareketi korkunca stress altinda olunca fln yapiyormus cocuklar. Anladimki cok korkmus ve bu baslamis oglumda. Ve basladim gozlemlemeye ve farkettimki hakikaten gergin aninda yapiyor cogu zaman. Sonra ben basladim onunla iyi davranmaya ne kadar sinirlensemde artik bagirmiyorum asla ve kotu davranmiyorum. Aramizdaki bagi yeniden kura bildim saniyorum 2 haftadir, ve kirpmada azalma fark etdim, oncesinde gun icinde 3-4 defa yapiyordu simdi ise 1-2 defa, hatta son 2 gundur hic yapmadi. Ama dun gece atesi cikti ve basladi yeniden gozlerini kirpmaya. Korkuyorum ya kalici olursa bu tik? Boyle bir sey yasayanlar oldumu?Instegramd bir vidyo gordum hem oylesine siki acip kapama otizm in habercisiymis. Aklimd subheler var hep, aslinda ogluma 2-3 psikolog bakmisti bir seyi yok, ama yinede 3 yasa kadar tehlikeliymis cocuklar icin