oea doğumdan beri iki gözde vardı bir geçti diğeri geçmiyor damla vs hiç fayda etmedi masajda yaptırmıyor pek ara ara çapaklanması hahfifliyor tekrar çoğalıyor enfeksiyonluk bir durum değil tıkalı olduğu için bu şekilde nasıl düzelixek en son küçik bir operasyonla açıyorlarmış