FadiXx valla diyorum ya şuan bile bıraksam bizimki 2.uykuyu yapacak ben tam 18.aya girince başladım tek uykuya 17. Ayda bizimki mesela sabah 9da kalkardı 11 buçuk uyurdu 12:45 1 gibi uyanırdı 4 buçuk bi daha uyur 5 buçukda uyanırdı akşamda 10 buçuk 11 felan uyurdu 18 aya yaklaşınca farkettim ki 2.uykuyu yapınca uyku aralığı uzamış 6 saat olmuş yani son uykusundan 5 buçukda uyandıysa taa 11 buçukda uyuyor hemen tek uykuya geçtik bence kesintisiz uyuması için karnı iyice doysun ve uyanıklık saatlerine dikkat edin sizde 18. Ayı bekleyin şuan 2 uyku yapsın ve son uykusunu bir saatten fazla uyumasın, dişde çıkarıyo olabilir bizimkide hasta olunca veya diş dönemi olunca sık uyanıyor, ben 8 ve 8 buçuk gibi uyutursam gece uyuyamıyor o yüzden mecbur 9 9 buçuk civarı uyutuyorum