Kızlar kedinin 4 yavrusu var. Arkamdaki apartmanın arka bahçesindeler dün hep besledim kediyi sütü olsun diye. Sonra 1 yavruyu göremedim baktım ki diğer evin bahçesinde arada duvar var. Anne kedi ordan oraya geçip durabiliyor ama hep 3 yavrunun yanında. Ben bilerek yemekleri tek kedinin yanına atıyorum, gidip yiyor sonra o yavruyu bırakıp diğer tarafa geçiyor. Neden o yavruyu almıyor olabilir. Bütün gece aklım minik yavruda kaldı .
Bizim burda oraya geçişte yok kadına söyledim ben süt veririm bebeğe dedi, eşimde annesi emzirir onu diyor
Kedi severlerden yorum bekliyorum