Benim ilk çocuğum ve yaklaşık 5 aylık şu an 2.5 aylıkken stresten kaynaklı olarak sütüm azalarak kesildi nerden baksan 2 göğsümden 25 ml geliyordu.
Şimdi ise hiç yok ve bebeğim grip oldu ciğerleri dolu çok zor atlatıyor hatta atlatamıyor süte ihtiyacı var emzirmek istiyorum ama meme asla almıyor süt kesilince ben mamaya başladım biberonla vermek en büyük hataymış meğer ben bilmeden biberon verdim sonra meme reddi başladı hiç almıyor şimdi. Nasıl emzirmeye başlaya bilirim.
1) Sıcak suyun altında duş aldırırken emzirmeyi denedim(kustu emmedi)
2) Gece emzirmeyi denedim uyku sersemi alır die (öğürüyor) ilk 2 dk emiyor sonra öğürüyo
3) Memeye süt damlatıp emmesini sağlamaya çalıştım (emmiyor)
4) Yürürken normalde emiyordu yaklaşık 2 3 haftaya kadar az da olsa (artık emmiyor)
Hasta ve ben emzirmek istiyorum vücudundan atsın hastalığı diye ama hiç bir yöntem işe yaramıyor sürekli sık sık ağlıyor boğuluyor krize giriyor emmek istemiyor denemekten bile hoşlanmıyor sürekli öğürüyor yada kusuyor direk