sincapailesi beyazorkide_ çocukla nasıl izliyorsunuz ben tv açmayalı 9 ay oldu 🥲🥲 varsa ipucu bişey verinn
fisnereceli Şimdi farkettim yaklaşık 2 aydır televizyon izlemiyorum. Oğlum uyuyana kadar zaten hiç açık değil, uyuduktan sonra da ya ev işi yapıyorum ya da vurup kafayı yatıyorum. Uykuya geçişte emzirirken prens dizisini izliyorum telefondan o kadar.
MissPhalange beyazorkide_ kızılcık şerbeti sadece. Onun da b*ku çıktı iyice. Yabancı dizilerden devam👍🏻 supernaturale başladım tekrar❤️
ayseee_ beyazorkide_ evde televizyonumuz yok şimdi ki dizilerde sarmıyor zaten eski dizilerden İstanbullu gelini bitirdim geçen gün çok iyiydi,sonra yeni başlayan deha dikkatimi çekti bi yarım bölüm izledim fena değil vaktim olursa devam ederim
usenmedimyaptimbirvelet Mikoiledikonunannesi bizim televizyonun kanalları bozuldu yaptırmaya üşeniyoruz,açıyoruz telefondan mutfak masasında sigara çay kahve abur cubur eşliğinde küçücük ekrandan izliyoruz🤣🤣 bebişte uyuyor hep,tam anne baba saati ya 🥳
Sayinenercibakanimtukendim beyazorkide_ Türk dizisi bahar ve kızılcık şerbeti onları da youtube sayesinde.Daha çok yabancı izlerim. En sevdiğin Friends😍
myferimah suheyla92 zevklerimizin aynı olması hdhw Bende karadutu beğendim ama pazartesi oynuyor ve kizil goncalar da o gün oynuyor karadutu başka zamanlar izliyorum
Tinymom55 beyazorkide_ kızılcık şerbeti her cuma ekrana kitler beni Kirli sepeti sirf hayriye için izliyorum mutlaka izleyin çok komik Birde yeni başlayan güzel aşklar diyarı daha yeni başladı ama güzel gibi bakalım🙃😃
Themom_ beyazorkide_ Yalı çapkını, kızılcık şerbeti, bahar, g.o.t, house of the dragon ve the handmaid’s tale izliyorum.
uykucukoalaa beyazorkide_ kızıl goncalar gerçekten çok iyi , yalı çapkını, kızılcık şerbetini de izliyorum yalı çapkını TV’den kizilcigi YouTubedan 😂😂 Leyla’ya ve dehaya başlamak istiyorum çok ovuyorlar
suheyla92 uykucukoalaa yali capkinina artik tahammül edemiyorum ben ya. Her ayrilik muhabbetinde bırakıyorum bu ikinci birakisim yeniden duzelirse belki tekrar başlarim deli ediyolar insani bombos senaryolarla
uykucukoalaa suheyla92 sorma ya o kadar saçma ki herşey duzelcek diye beklerken daha kötü oluyor bugün izlemicem diyip ben yine izliyorum ama söve söve 😂😂😂