beyazorkide_ 1-Leyla Kesinlikle izleyin konusu güzel 2-Kötü kan izliyoruz onuda eşim sevdi 3- Yabani de güzel heyecanlı 4-İnci taneleri ara sıra bakıyoruz Siz neler izliyorsunuz neler öneriyorsunuz
Mikoiledikonunannesi usenmedimyaptimbirvelet bizde prison break izliyoruz . O kadar etkileyici ki normal televizyondan film izlemek istemiyorum😄
ebru3457 Zlm bende şuan ki dizilerden bi tek baharı izliyorum birde yuotube den eski dizileri izliyorum
kahvekolik_ Leyla, Bahar, Kizil Goncalar, Yalan, Gonul Dag, Kizilcik Serbeti ve bazen gece masali. Bu haftanin dizilerine yetisemedim vaktim olmadi. Insallah bu gece izlicem 😅
Gizmokzilla beyazorkide_ sadece bahar izliyorum zaten Türk dizisi izlemeyi sevmiyorum tv hayatımda hiç yok evimde de yok Sskkedldldl telefondan bahar izliyorum sadece 🌸
Gzdnr17 beyazorkide_ sadece yalı çapkını ikizlerden sonra ekransız hayat anne babaya da geçti Açmak aklımıza bile gelmiyor Boş boş 3 saat başında oturmak artık boğuyor baya bende ekransızlığa alışmışım ☺️ Akşamları 19:30da uykuya geçiyorlar kitap müzik ya da el işi bi şeyler yapıyorum ☺️
eozlem beyazorkide_ ben en son türk dizisi izlemeyi Leyla ile Mecnun’da bırakmıştım. Yabani ile yeniden başladım. Çok heyecanlı bir dizi gerçekten. Bir de Deha dikkatimi çekiyor bakalım.
suheyla92 beyazorkide_ kizil goncalar bahar ve yeni baslayanlardan sadece karadutu begendim digerleri cok siradan geldi. Bikac tane de yabanci dizim var bebis uyuyunca dinlenme vaktimde izlerim.
myferimah suheyla92 zevklerimizin aynı olması hdhw Bende karadutu beğendim ama pazartesi oynuyor ve kizil goncalar da o gün oynuyor karadutu başka zamanlar izliyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala beyazorkide_ Ara ara baktığım diziler : Kızılcık şerbeti, Deha, Gece masalı vs. Her bölümünü izlediğim tek dizi :Sandık kokusu. Bu hafta da İnci Taneleri’ne başlarız, Bakalım bu sezon saracak mı 🤷
susunbebekuyuyo beyazorkide_ şuan tvden sadece kızıl goncaları takip ediyorum youtubedan muhteşem yüzyılı izliyorum