Gizmokzilla mer_ann evet evet haklısınız inşallah ilacınız size ulaştırılır dediğim gibi benim hatam 🌸
Gizmokzilla mer_ann yok tabi ki isteyerek yapmadım oksapar soğuk zincir diye silmiştik inşallah elinde fazla olan birileri gönderir 🥺
Gizmokzilla mer_ann yani +4de saklanması gereken ilaçlar. Oda sıcaklığında değil dolapta bulunması gereken ilaçlar 🌸
Anneoglu_65_06 ZeydsMom Ay postinuza okuyunca aklıma geldi ben geçen sene doğum yaptım o ilaçtan bir kutu aldım ama hiç açmadım kullanmadım çünkü sağlık ocağı uzaktı diye eğer atmadiysam veririm ztn ilaçların son kullanma tarihleri uzun oluyor
ulviyebsdln ZeydsMom bu mu söylediğiniz kan sulandırıcı 0,4 lük bu zaman kadar normal oda sıcaklığında durdu uzun zamanda oldu nasıl saklanması gerektiğini bilmiyorum ama gönderebilirim işinizi görürse eğer
ZeydsMom ulviyebsdln tesekkurederim canim evet soguk zincir degilmis zaten oda sicakliginda saklana biliyormus. Arkadas gelsin ona lazimdi 🙏