ZeydsMom geçmiş olsun
Bu iğneleri kullanan, elinde fazla olan kişiler durumu bildiği için fazlasını genelde aile hekimine bırakıyor. En azından bende çevremdekilerde öyle yapmıştık. Lütfen beni yanlış anlamayın, akrabaları sürekli gelip gidiyor demişsiniz. Bir doktora gidip rica etseler ve rapor çıkarsalar durumu anlatıp, aile hekimine yazdırıp o şekilde temin etseler daha iyi ve kesin çözüm olmuş olur