Benim bebiş 44 günlük. Ben de sadece uykuya kolay geçsin diye gece 1 kez mama veriyordum ya da çok nadir huysuzlanırsa. O zaman da 70-80 cc veriyordum. Fakat doktorum eğer amacın kilo alımı ise bir bebek için hem tek öğün çok az hem de verdiğin miktar fazla dedi. Şimdi son 1 haftadır her öğün 30 cc mama verip hemen arkasından meme veriyorum. 6 günde 250 Gr almış oğlum. Şuan 30-60 arası içip üstüne emiyor (ben 60 cc hazırlıyorum her seferinde, ne kadar içerse) her bebek farklı tabi ama öğünlere bölmek bana da mantıklı geldi. Bir de öyle deneyin isterseniz.