134202 Kızlar merhaba dedem oğluma piposunu vermiş cocukta ağzına almış arka kısmını ağız kısmını eli resmen duman kokuyordu ve kül olmuştu dedeye kavga ettik ama oğşum açısından korkuyorum doktora yazmalı mıyım sizce?.. dikkat etmedim diye üzgünüm..
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 134202 pipoyu çocuğun eline veren dede de kabahat. Bir şey olacağını sanmıyorum daha dikkatli olsanız yeter bu konularda
Aklimideliricem Doktorluk durum olacağını zannetmiyorum ama siz bilirsiniz. Benim oğlumda kül tablasıns uzanmış küllerini dökmüş ve yemişti. Benimde hiç aklıma gelmemişti açıkçası sonradan daha dikkatli oldum tabi