cansu154 zeyinci sizinki kaç aylık bilmiyorum ama benim 6 buçuk aylık bebeğimde philips avent alıştırma bardağı kullanıyo akıtiyodu içine bi tık fazla su koydum ve ben yönlendirdim şimdi akmıyo ve su içmeyi sevdi
zeyinci Rumiersn bende munckin bakıyorum şuan sanırım ondan alıcam çekimi çok zor diyorlar öyle mi acaba
zeyinci civcivim0 evet ya çok akıyor çantaya koyup bir yere gidemiyoruz bütün eşyalar ıslanıyor sinir bozucu
Rumiersn zeyinci 8 aylıktı aldığımda zorlanmıyo daha önceden su içmeyi sevmiyodu hatta bunu aldığımdan beri kendi içmek istiyor artık