bebekgoktug neden kabulenmiyorsunuz bazı şeyleri eleştire açık değilsiniz. Açık şekilde yazmadığınız için olabilir mi ? Hayır kullanmadım diyorsunuz serum bisey yazmıyor ki gayet normal değil mi ?
bebekgoktug Acil deki doktor antibiyotik yazdı bi şeye bakmadan kullanmadım doğal şeyler verdim. Ertesi gün iyiydi burun akıntısı devam ediyordu dün tekrar ateş başladi bugün hala ateşimiz 37.6-37.7 lerde mecbur başladım antibiyotige.
Alerji yazmıyor kusura bakmayın sizin yazım hataniz var veya anlatamadınız doğal olarak de bende gördüğümü yazdım.