Ben bıraktıralı bir hafta oluyor bugün salça, üzüm sirkesi ile bıraktık… Önce salça sürdüm pis olmuş artık dedim öğürdü istemedi, geceleri hâlâ alıyordu Sirkeyi sürüp kokusu kaçmadan direk yaklaştırdim peceteye de dökmüştum biraz onuda koydum pis olmuş acı olmuş deyince istemedi… İlk gece 2 kez kalktı süt içmediği için mandalina sıkıp suluğuna koydum çok ağladı en son dayanamadı mandalina suyunu içip uyudu, 2.gecede bir kez kalktı yine çok ağlayıp dayanamayıp mandalina suyunu içti, 3. Gece biraz daha az ağladı… Yani ilk 3 geceyi atlayınca alışmaya başladı… Birde bu süreçte çok üzgün olduğu için 3 5 gün yemekten kesildi… Elhamdülillah şimdi süt içmeyen kızım süte başladı yemesi emzirme döneminden daha iyi düzene girmeye başladı… Sizi zorlayacak süreç sadece 3 gün, çok kararlı olmalısınız, ben ağlamasina dayanamayıp emzirmek istedim ama kendisi istemedi ağlamayı tercih etti bir bakıma..