Ben çözümü parmaklarımı acıtana kadar ısırmaktan buldum 😂 bende aşırı sinirli bir insandım yani saman alevi bir anda inanılmaz patlardım ama bebeğime yapamıyorum evet bazen çok çok sinirleniyorum ve o anlarda arkamı dönüp parmaklarımı ısırıyorum ve sonra geçiyor 😂