nedir antibiyotiklerin genelde kullanım süreleri, 5 gün ya da 7 gün , ama 15 gün duymadım hiç bana da çok geldi, bitene kadar kullan derken acaba size söylenilen gün bitene kadar kullan demiş olabilirler mi, şişe bitene kadar ilacı kullanmak 2 aylık bir çocuk için ne kadar doğru bilemedim, doktorunuza tekrar bir danışın muhakkak kaç gün daha kullanicaz diye