Merhaba gaz sorunundan dolayı doktorumuz gaz damlası vicol verdi ama bebeğim zorlanıyor gaz çıkarırken ve aşırı şekilde gaz çıkartıyor bu kadar gaz çıkarması normal mi bilemedim damlayı bırakıp bir kaç gün denemeyi düşünüyorum etkisi var mı diye ama başka bi fikri olan varsa yardımcı olabilir mi? Bebeğim 1 ay 3 günlük