atlasmommm 180 içiyor 1,5 saatte acıkıyor eh gıda çok yese de mama istiyor anlamadım mamadan kaynaklı mı 180 den fazla yapınca da içmiyor
3kedili2bebekli atlasmommm alışkanlıktan içiyor mamayi doyurmadigi için degil, ek gıda yedikten sonra mama vermeyin başta huysuzlanacak zamanla alışacak kaç aylık
ilenalemin atlasmommm hangi mamayı kullanıyorsun,bebek kaç aylık ve kaç kilo bunları belirtmen lazım ki yorum yapalım
Fasi atlasmommm o bence tamamen alışkanlık benim oğlumda öyle yapardı 14 aylık anne sütü veriyorum sağarak yemekte yese sütü istıyor ve 180 ml içmeyede yedi başladı fazla koyuncada içmez ben bu durumu farkettikten snra sadece uyku önceleri vermeye başladım atıştırmalık verebilirsiniz eline meyve verip gozleyebilirsiniz bebek keki yapıp verebilirsiniz
utkummm Bilgim yok uste ciksin Benimkide saat basi uyaniyor mama degilde emiyo benimki ac mi aliskanlik mi anlamadim mamada icmiyo Bilgisi olan yazar inşallah uste ciksin
atlasmommm ilenalemin 9.5 aylık 9.600 kilo Bebelac gold 2 kullanıyorum canım kusura bakmayın fırsat vermiyor oglum
ilenalemin atlasmommm benimki 4.5 aylık olcak.4 saatte bir 180 içiyor.sizinli ayına göre az mı içiyor acaba.ek gıdayla doymuyor olabilir.
atlasmommm ilenalemin canım ek gıda 3 öğün alıyor ama mamayı 4-5 saatte bir içiyordu ek gıda ile ama şu sıra çok sık istiyor