Ben Bebek bakıcılığı yapmıştım. Kucakta hafif sallayarak, evin içinde gezdirerek, ninniler söylerek ,bazende yanına yatıp pışş pışş yaparak uyuttum ve bebeğin arabası vardı dışarıda kullanmadıkları temiz onunla evde gezdirerek uyuttum. Annesi 2-3 saatte bir gelip emzirip gidiyordu. Sizde emzirme izini kullanırsınız değil mi?