Cgdmnl Annelerim,3 aya kadar emzirebildim daha sonra çok denememe rağmen sütüm strese bağlı kesildi,şimdi çocuğum 13 aylık ve kucağımda durmuyo,kimi anne kucaktan inmemesine üzülür ben de gelmemesine üzülüyorum,sizce emzirme sürecinin kısa olmasından dolayı bağlanma sorunu mu yaşıyoruz 🥹🥹
sevimailesi Cgdmnl yok cnm öle düşünme kimisi hiç emziremiyor bununla alakası yoktur sdece sizemi gelmiyor yoksa genel olarakmi acaba bu şekilde
Fasi Cgdmnl ben hiç emziremedim hep sağarak verdim bebeğm 14 aylık kucağımdan indiremiyorum bir elimde oğlum diğer elimlede iş yapmaya çalısıyorum onunla alakalı değil bence bebeklerin yapıları farklı hepsi bir olmuyor öyle düşünüpde canınızı sıkmayın
Gozdeklnc20 Cgdmnl güvenli bağlanma öyle düşündüğünüz kadar basit bir konu değil çok geniş kapsamlı bir konu. Bunu sadece emzirmeye veya emzirememeye bağlamak çok dar olur, yanlış olur. Kendinizi üzmeyin. Güvenli bağlanma ile alakalı kitaplar okuyarak içinizi rahatlatabilirsiniz 😇
Cgdmnl sevimailesi şimdi emekliyo yürümüyo hep yerde olmak istiyo,mesela anneme bayılıyo kafasını annemin göğsüne koyuyo bende bu durumdan mı diye çook üzülüyorum
Cgdmnl Fasi belki de emeklemeyi çok seviyo durmak istemiyo,haklısınız hiç emziremeyen annelerimde var,teşekkür ederim ❤️
Fluflu Cgdmnl arkadasım bebeğini hiç emziremedi sadece 10 gün sağıp verdi daha sonra mama ile besledi. Bebeği devamlı kucagında. Kendinize haksızlık etmeyin bebek bu sıkılıyodur ilgisi baska yerdedir
Leylamoznur Cgdmnl yavrum 25 gün emdi başka yok o konuda kendini asla suçlama o zamanda benin kızımda öyleydi dönemsel geçiyor bana pedagog şey demişti seninle bol bol duş alsın gerçekten bağımız daha güçlü oldu
Cgdmnl Hepinize çook teşekkür ederim,ayy içim rahatladı vallahi,annelik ömür boyu yetememe duygusuymuş gerçekten,zaten stres yapa yapa büyüttüm,şimdi rahat olma zamanı,iyi ki varsınız,sağlıkla büyütelim çocuklarımızı inşallah ☘️💖💖