ygmrln melegininannesi38 bazı dönemlerde de bebekler yeni birşey öğreneceği zaman bildikleri bazı şeylerde duraklama oluyor sonra hepsini birden yapar hale geliyorlar sen bi gözlemle canım
melegininannesi38 ygmrln evet bugün hep yaptı misal baktı ne biliyim alkış yaptı bay bay sürekli yaptığı bisey yap deyince hadi alkış yap dedim yaptı mama sandalyesini üstünde ıslak mendil vardı hadi böyle böyle yap dedim yaptı gel gel yap dedim yaptı
Papatya-eylul88 melegininannesi38 benimkide almaya başladi ama israet parmagi ile gostermiyor ona taktim şimdide:(
pantenkelebek melegininannesi38 dün kızıma dedim ki hadi babana git seni çağırıyor dedim gitti babasının yanına ben şok tabi 11 aylık daha alkış bay bay dediğimde yapıyor sar sar sar makarayı var bilirsiniz onu söylediğimde hareketlerini yapıyor
melegininannesi38 pantenkelebek benimde komut aliyo artık her çocuğun gelişimi bir değil işte maşallah bebeğine de ne güzel işte
pantenkelebek melegininannesi38 sevindim sizinki de yapmaya başlamış her çocuk bir değil işte ama ne yapalım içimizde hep korku oluyor
melegininannesi38 Papatya-eylul88 gösterir ya benimki gösteriyor şükür Allah kaç diyoruz 1 diyo bir bur yapiyo istediği bisey olunca parmağı ile gösteriyor TV varmı hayatınızda benimki nadir eşim eve gelince onun garici ben ona özel olarak açmıyorum TV açık iken de pek bakmaz zaten başka şeyler ile ilgilenir
melegininannesi38 melegininannesi38 annesi Birde bizler çok evhamliyiz ondan kaynaklıdır bebeğinizde bisey olacağını sanmıyorum çokta takmayın kendinize yaparsınız ben saldım herseyi yapması gereken ayda yapması lazım değil her bebek farklı inan merak etme
Papatya-eylul88 melegininannesi38 sizinki kaçinci ayda isaret parmagini kullandı??hayir tv yok hayatimizda hiç olmadı hiç açmadik yani.diger gelişimlerindw bi sknti görmuyroum cok sukur.